2011. október 9., vasárnap

Kern és az eső


Most, hogy itt ülök a gép előtt is kinézek, látom újra esik. A természetnek már nagyon hiányzott ez az égi öntözés, de én még valahogy kibírtam volna egy kis ideig a szépséges szeptemberi nyáridőt. Na sebaj, majd ebből is megpróbáljuk kihozni a legjobbat. Végül is jópofa dolog, hogy ma reggel kabátban és sapkában, fázósan, egy edénykével a kezemben állva az esőben málnát szedtem. Igazi gyönyörűséges finom málnát. Ma is áldottam érte volt kolléganőmet Rozikát, hogy annak idején adott nekem ilyen "rendes" kis málnatövet. Ha valakinek szüksége van rá, én is tudok most már adni. Csak jelentkezzetek!

Ehhez az időhöz nagyon passzol Kern András egyik dala amit itt meg is hallgathattok.

Kern András-Esik 

Esik mocskosul az eső
Mennyit esik, piszkosul esik
Rémesen esik, őrület, ennyi esőt

Esik piszkosul az eső
Fú, de esik, lököttül esik
Esik az eső, úgy éljek, nincs jó idő

Rossz ez, már ősz van
Rossz évszak ez
Legalább tavasz lenne
Az azért helyesebb

Bár akkor is

Esik mocskosul az eső
Mennyit esik, piszkosul esik
Rémesen esik, őrület, ennyi esőt

Rossz ez, már ősz van
Rossz évszak ez
Legalább tavasz lenne
Az azért helyesebb

Esik mocskosul az eső
Mennyit esik, piszkosul esik
Rémesen esik, őrület, ennyi esőt

 kép helye:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése