2011. szeptember 13., kedd

Közalkalmazotti bértábla


Állást keresek. De nem találok. Nem vagyok egyedül. Hiába szeretem az egészségügyet, a betegeket, esélyem sincs ilyen területen elhelyezkedni.
32 év munkaviszonnyal, főiskolai végzettséggel (F10) 160.000 Ft bruttó fizetést tudtak ma ajánlani nekem. Tehát bruttó 160-at. Van ugyan némi pótlék, de az nem valami életbiztosítás, hiszen bármikor elvehetik. Munkaidő elvileg: 06-14h, vagy 14h-22h. A város egyik végéből kellene utaznom naponta a másikba, ami a korai időpont miatt csak gépkocsival megoldható. Fél hatkor már művesére kell kapcsolni a betegeket, tehát 05-re ott kell lenni.
Szerintetek?


2 megjegyzés:

  1. szerintem sokan örülnének, ha legalább ilyen feltételek mellett munkába állhatnának :S

    VálaszTörlés
  2. Kedves Névtelen!

    Teljesen egyetértek, sajnos ma Magyarországon nagyon sokaknak jól jönne ilyen fizetés. Még nagyobb nehézségek árán is. Főleg, ha valakinek nincs munkája. Higgye el, van benne tapasztalatom. Már 4 éve. Én lennék a legboldogabb, ha az egészségügyben dolgozhatnék, mert szerettem azt csinálni, de bruttó 160.000-ből a legnagyobb jóindulattal sem tudunk négyen megélni. Igen, tudom, hogy sokaknak még ennyi sem jut. Nagyon sajnálom. Remélem jönnek még jobb idők és aki akar az el is tud majd helyezkedni. Kívánom mindenkinek.
    Már csak azt sajnálom jobban, hogy az egészségügy mélyrepülése az évek múlásával csak fokozódik. Látom, mert közelről részese vagyok. És még nincs vége!
    Ezért kívánok MINDENKINEK jó egészséget!! A többi majd csak megoldódik valahogy.

    VálaszTörlés